Im here.

Jahapp. Blev ett inlägg idag med då. Nu är jag allafall framme. Kom hit för ca 2 timmar sen. Allt är upp packat. Nästan. Dom kunde väl förvarnat att garderoberna va små? haha. Har hälften av alla kläder i väskan under sängen. Men det är sånt skit jag endå inte kommer använda. Som jag bara släpat med för skojs skull. Intressant va?

Gårdagen spenderades ju hos Erik. Trevligt. Alla va där o vi hade allmänt trevligt. Dock lite besviken att inte Alice skrällde i Idol-finalen. Det hade vart mycke roligare om hon vunnit. Runt 12 snipan stack nästan hela gänget till Köping. Så jag, jonas, kenny, kim o erika traskade glatt upp till Alma. Sen en sväng förbi Sportbaren o Sarajevo. Efter det gick jag hem. Och 7 imorse gick jag upp. Duktig som jag är. Kollade Lucia med mamma sen åkte vi.

Nu sitter jag här o väntar på att nån som bor i denna stuga ska komma hem. Så jag har nån att prata med. Alla är o åker i backen men jag palla inte det idag. Kanske tar en sväng imorrn. Men då bryter jag väl benet så kanske väntar med det med. haha. Får se. Har allafall fått den vrålsnygga personaljackan idag. Riktigt nöjd är jag.

Ha en trevlig lördagskväll.

so long.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback