18 dagar kvar tills resan tar fart..

det tar sig... snart dax att börja packa!

Va in till stan igår o shoppade upp mitt presentkort jag fått av grabbarna när jag fyllde. Så jävla snygga jeans + lite till, thanks dudes! Efter shopping drog jag o magda till granath o fika i nån timme. Trevligt värre!

Nää, annars då? Julbord, julbord, julbord, ja.. precis inte ett skit annat händer. Men satan va det kommer klirra in i kassan i januari. Very good. Ikväll tar vi emot 170 gäster. bara 90 fler än vanligt...haha. Ska göra om en hel konferens-sal till restaurang. Och ett extra julbord där nere. Tillomed en extra insatt bara för att köra elbilen fram o tillbaka med disk. Men det är klart det går. Bara att köra!

Nu, dax för underbara konsum med morsan...yeeey!

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback