eyy 3 veckor kvar. vad hände?

Helt plötsligt bara 3 veckor kvar i Kungsör. Tiden har gått fort. Trodde jag inte om jag skulle vara ärlig. Nice eller bajs är frågan? (det rimmar om man säger det) Jag tror på NICE.

Allt är bokat o klart. Tåg till Finse. Flyg från Oslo den 3. 9 timmar på Arlanda väntar innan nästa flyg mot Bangkok avgår. Vicky kommer med all packning. Stackarn? Inte ett dugg. Hade det funnits en gilla knapp på bloggen som på fejjan hade jag nog tryckt in den ca 100000 ggr. Yeaaay.

25 årsfesten är väl nog värd att nämnas. Helt klart den bästa kvällen på länge. Hade så jävla kul att det går nog knappt att beskriva. Fick även världens bästa låt skriven till mig. Med dans o allt. Om jag tjöt? Jo, tack, ett par ggr. Tack alla som va där!

Livet leker. Som fan. Är så jävla nöjd. Trodde jag inte för nån månad sen. Men, klart jag oxå kan ha fel ibland ;)

So long. Nu blire innebandy, som utespelare. Fruktansvärt roligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback