Det börjar lida mot sitt slut.

Nu är det inte många veckor kvar på Finse. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Klart jag är trött på det och vill hem. Men samtidigt tror jag och vet att jag kommer sakna det när jag väl är hemma. Men samtidigt ska jag ju snart tillbaka. Förmodligen blir det inte alls som denna gången. (det blir aldrig som första gången) Det kan iförsig va positivt, men även negativt. We will see. Mycket svammel o många tankar om det helt enkelt.

I 2 dagar har vi nu varit på personaltur. Första dagen började med att vi tog tåget till Flåm där vi åkte ut på fjordsafari. Kul va det o lika fint med. Kvällen o natten tillbringades i Österbö. Mysigt litet hotell/stugby där vi åt middag o drack oss berusade. Upp tidigt på morgonen efter för en 7 timmars (!!!) lång promenad i bergen o dalarna. Det va fint absolut. Men jag är verkligen ingen turmänniska. Jag va arg, hade ont i fötterna o uppskattade det fan inte alls just för stunden. Men såhär i efterhand kan jag vara sjukt stolt över att jag klarade det, ungefär som när vi cyklade rallarvägen i början av säsongen.

Dröjer innan jag skriver igen tippar jag på. Men vi har inte längre något internet på Tusenheimen. Ni är nog inte så många som läser endå så ingen skada skedd..

hejdå.

Kommentarer

Postat av: Magda

STOR skada skedd om du inte skriver Ida, jag läser som tusan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback