Är planen rätt?

Jag har lite framtidsångest. Har jag planerat mitt liv för långt fram om man jämför med hur det varit de senaste åren? Eller är det helt enkelt så att jag växt upp o kanske inte riktigt behöver flänga runt hela tiden? Vad vet jag.
Planen ser allafall ut på följande vis. Slutar här i oktober. Flyttar hem till Kungsör i 2 månader innan jag drar till Asien med Magda o Vicky. Klarar jag att bo hemma i 2 månader? Nu tänker jag inte på själva kungsör, för det klarar jag nog. Men att som 25 åring flytta hem till mamma o pappa igen kanske går sådär. Efter Asien tillbaka hit till Finse för att spara lite mer pengar efter resan. Och sedan flytta till Gbg i slutet av maj nästa år. O sen bo där. Ha mitt liv där. Mitt hem. Det är ju det jag vill, ha ett eget hem. Men vart jag vill är jag inte helt 100 på, men ungefär 80 klar på att det är gbg som är the place to be. Det blir säkert bra. Och ändrar jag mig på vägen så kan jag ju alltid göra det.

Är det rätt att tacka nej till något som jag sökt till sen jag tog studenten, jobbat med i 2 vintrar och nu känner att det räcker? Och ja för alla som läser jag pratar om Sälen. Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle tacka nej. Jag som va så jäkla säker på det förra året. Det var tillomed jag som ringde Mattis o styrde upp mitt jobb, dom behövde inte ens ringa mig. O sen i år bara helt off. Jag vettifan. Kommer jag ångra mig? Eller gör jag rätt o inser att jag är bland de äldsta på plats som då inte är chef? Jag tror jag gör rätt, jag hoppas jag gjort rätt.
Men självklart kommer jag åka upp o hälsa på. En söndag till torsdag helt klart. I mars när jag kommer hem. Lätt.


Nu ska jag kolla resor till Bangkok. Im going back again. I like it.

puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback