Dålig uppdatering.

Dagarna rullar på. Ibland går dagarna fort och jag har askul. Ibland suger det hästpung. Inte jobbet. Men allt annat runt omkring. Jag fortsätter med inställningen, man måste lära sig att leva på Finse. Och jag kan då säga att jag har mycket kvar att lära. Men en dag så händer det. Måste bara få in en vana på det. Vadå ensamt. Jag har väl bott själv i en lgh i Hbg. Men som sagt. Det handlar om en vana som måste övas in. Kommer gå galant!

Annars då? Jorå. Senaste tiden har jag hunnit med att vara i Oslo. Kan va den fullaste dagen i Oslo genom tiderna. Vaknade upp dagen efter med knän som liknade de i Spanien efter den tuffa "strandfestivalen". Kul va det, roligast va nog att det va den första tanken som slog mig när jag vaknade. Faaan, inte igen. Men det gick bra. Efter många omläggningar så lyckades jag få de hyffsat fina till bröllopet.
Bröllopet ja. Det va jag på i helgen. För en vecka sen satt jag på tåget mot Oslo för att sedan ta mig vidare hem till Kungsan. Riktigt kul hade jag både fredag på öltältet och bröllopet i Gävle på lördagen. Jag behövde komma bort ett tag. Och fyfan va skönt det va att sitta hemma hos Malin i fredags o bara dricka öl några st o snacka skit. Inget hets o inget liv. Mötte ju sedan upp alla andra så man hann med att träffa de flesta endå. Och när Tobbe springer upp på byn vid 2 snåret på natten för att träffa mig, ja då blir man glad!

Det är många saker jag vill blogga om egentligen. Men eftersom precis alla kan läsa så avstår jag. Vissa saker är helt enkelt till för att hålla för sig själv. Men som alltid annars. Jag överlever. Och ja, det är fan värt att vara här. Om 7 dagar smäller det igen. Då kommer lönen och man inser att man orkar kämpa vidare i 2 månader till.

puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback