Fixat o trixat.

Idag har jag fixat endel roliga saker. Säger dock inte riktigt vad. Det får de flesta av er veta snart endå. Men se till o va lediga lördagen den 27 november...;)
Idag har tv vart här som sagt. Kul att det händer nåt spec här på hotellet ibland. Fick duka upp lite "finare". Linn fick repliker i baren hon skulle säga när hon hällde upp öl och jag fick servera tallriken 2 ggr pga omtagning. haah. Hoppas man får se detta program en vacker dag.
Kvällen till ära har tillbringats på hotellet o kollandes på idol. Kul att det har börjat igen. Får en såndär härlig känsla av tanken på att fredagskvällarna sedan kommer spenderas i kungsan med idol, som på den gamla goda tiden. Dock utan Mike. Trist.

Har dessutom varit duktig o bäddat rent o städat. Är dock inte rent längre eftersom jag o matilda drack te i min säng. Väldigt smart av oss då båda spillde....haha. :)

Dax att sova, imorrn blir det Geilo. Lite fika o ögonshopping är tanken. Känner jag mig själv rätt så vet jag hur det slutar....

gonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback