På plats

Dagarna rullar på här nere i skåneland och jag trivs så inåt helvete. Det är ju bra. Men har tyvärr inget jobb än, sökt massa nu igen så får hoppas på det bästa. Va på intervju för espresso-house för en vecka sen, men det va fan inget för mig... tyckte tydligen inte dom heller...haha. Det va jag och ca 10 käcka 17-19 åringar kändes det som, visst det va några som va äldre med. Men vafan, känns bra att det inte blev det helt enkelt. Tror aldrig mitt psyke skulle klara av att endast jobba med tjejer i 20-30 års åldern. Hade gått bananas.

I övrigt så sysselsätter jag mig med simning, frukostar på Ikea med findus-gänget, shoppar på stan (inte bra!) och kollar fruktansvärt mycket på tv. Men jag gillart, va ett tag sen man va inne i nåt program/serie på tv. I helgen va jag dessutom till Finse för att jobba extra, långt till mitt extra jobb jag vet, men det va det värt! På Finse finns det alltid massa timmar att kamma in, spec. denna helgen! Kul att träffa alla som tillbringar sina dagar där även nu!
Fredagen tillbringas på Ven, servera julbord står på schemat. Yeees, en arbetsdag på skånsk mark... bra jobbat..haha. Men det löser sig, det gör det alltid.
nehepp, då va det en uppdatering för denna månad. Men jag skulle kunna tro att det blir en till. Vore kul om nån läste, men det kan jag ju inte se. O inte fan tänker jag lägga ut bloggen som status på fejjan heller. haha.
heipa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback