Jag gör som Malin.

Som ett avslut på denna bloggen för den här stunden. Kanske kommer jag tillbaka!

1. Gjorde du något det här året som du aldrig gjort förr?

Inte vad jag vet. Började jobba som restaurang ansvarig på Finse?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har inga.

3. Blev någon /några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Norge.

6. Är det något som du saknar 2010 och vill ha år 2011?
Inte en enda resa, men den behöver jag inte sakna längre. Den startar om 7 timmar.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du att minnas?
27 november när jag hade min 25årsfest.

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag blev ansvarig i restaurangen.

9. Största misstaget?
Inget jag tar upp här. Men dom flesta vet nog ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte alls faktiskt.

11. Bästa köpet?
Resan till Thailand.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tyvärr så är det nog halv-liters och kläder...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Låten jag fick när jag hade fest.

14. Vilka sånger kommer att påminna dig om år 2010?
Kamphesten-Natträfur offcourse. Seff - barnens dag och pina colada boy. hah.

15. Var du gladare eller mer ledsen jämfört med tidigare år?
Det beror på när. gladare i början av året än under hösten.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Ingen aning. Är rätt nöjd som det är.

17. Vad önskade du att du hade gjort mindre?
Brytt mig mindre. Inte ta åt mig så mycket av allt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i Kungsan med mamma o pappa + några grannar. Natt-träff hos Vicky med familjegeni.

19. Blev du kär i år?
Jag har faktiskt inte en aning. Men uppenbarligen så var jag nog det.

20. Favoritprogram på TV?
Solsidan

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är väl ett starkt ord. Men nära på.

22. Bästa boken du läst i år?
den har jag inte läst ut än... men El choco

23. Största musikaliska upptäckten?
Volbeat tror jag nog.

24. Något som du önskade och fick?
Att få resa iväg. Och jag är på väg till värme i 2 månader.

25. Årets film?
Avatar

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade på Torpet i Kungsör.

27. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det säkert.

28. Hur skulle du beskriva din klädstil är 2010?
Skön.

29. Vad fick dig att må bra 2010?
Det mesta tror jag. Sälen ligger nog högst på listan.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chad michael någonting

31. Vem saknade du mest när du var ensam?
Alla

32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade sjukt många nya människor. Dom är bäst allihopa. Nästan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback