Jag har ingen aning...

vilka som läser, eller om nån ens gör det. för all statistik är borta, för alltid verkar det som.
Jag borde blogga oftare det vet jag. men jag vet att jag kommer komma in i det så småningom. som mitt liv ser ut just nu och som jag hoppas på så kommer jag in på en ky-utbildning i båstad, bor i hbg. extra knäckar på ven o på finse, osv. jag tar tag i mitt liv helt enkelt.  för hur jag än vrider o vänder på det just nu så hjälper det inte. inga svar, inget alls. kan inte säger mer än punkt..?
men en sak mina damer o herrar, ni ska veta att jag älskar ER. och jag bryr mig sjukt mycket om er. ta åt er om ni vill, eller så inser ni vilka jag egentligen pratar om.....om ni fattar kodorden så att säga...:P

puss o kram.... bloggar nog förmodligen en annan vacker dag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback