Uppdatering en gång i halvåret...

Har hört att det är det bästa.

Är fortfarande på Finse så det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Satt o läste vad jag skrivit tidigare.... o för exakt ett år sedan skulle jag iväg på personaltur, och ja, tro det eller ej men imorrn är det dax igen. Samma gamla skit så att säga. Men denna gången slår vi på stort och cyklar rallarvegen dagen innan med. Så imorrn bär det av på cykeltur. Buss hämtar oss i Flåm, till Österbö där vi sover en natt med totalkass mat. Dagen efter vandrar vi ner Aurlandsdalen. Visst det är inte askul, men efter många om och men så bestämde jag mig för att följa med.... och jag tror bestämt jag ska göra det med ett leende på läpparna imorrn.... inte som den bitterfittan jag va förra året...haah.
Om ni vill följa mig o maggan på Finse så är det bara att göra det på hotellets blogg. Finse1222.blogspot.no... tror jag typ, annars finns det säkert länkat från hemsidan...bara att googla. :)
Annars då?
Jo, Finse bidrar med samma ångestattacker som förra året. Så det är inget ovanligt. Men man överlever. Men just nu med ett intensivt letande av lgh i helsingborg. Så är allafall på samma spår som jag va efter thailand. Det är ju liite positivt jag som brukar ändra mig om allt. Men letandet går sådär, av både jobb o lgh. Inte så lätt att ha 175 dagar i bostadskön när alla andra har 10020....typ...! Jag kämpar på. Mike skulle höra runt lite i den kära staden med, får bara hoppas att det löser sig, annars har jag fan inte en aning om vad jag ska göra. Blir väl kanske en resa eller nåt istället, men drygt att börja om från noll igen när man kommer hem....bajs...
Ett eget hem skulle va värt guld, och ångestattackerna skulle lägga sig pladask....bara att kämpa på!
Tror nog inte att någon kommer läsa det här med tanke på att jag inte skrivit på 150 dagar typ, men då kan allafall jag själv gå tillbaka o titta sen när jag känner mig deppig o inse att jag haft det värre...haah
puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback