Sälen-Skåne-Norge ----> sommar!

Lite så har livet sett ut och kommer göra.

För 2 veckor sedan följde jag med på en spontantripp till Sälen. Fick förfrågan att föja med på torsdagen och natten mellan lör-sön va vi på väg. Sjukt roligt hade jag det. Med både nya o gamla vänner. Det blev många skratt och många öl. Men även riktigt mycke åkning. För o vara helt ärlig så va det mer åkning än vad jag själv gjorde under en hel säsong förr om åren. Det betyder iförsig inte att det va mycket, men ja. Typ.
Tyvärr så är det ju inte heller något bokat på Mölle de närmsta veckorna. Och dom håller stängt v.7-8. Så jag packar om väskan och på torsdag sätter jag mig på bussen mot Oslo med slutdestination Finse. Blir kvar i 2 veckor innan det drar igång på allvar här hemma. Känns bra att få jobba lite. Va ju riktigt längesedan nu och nog för att man tjänar mycke i Norge och har endel sparat... det börjar tryta rejält nu.
Nedräkningen till sommarn har börjat. Fyfan vad jag längtar. Ska bli så grymt skönt med en hel svensk sommar för en gångs skull. Vara sig jag jobbar 24/7 eller inte....:)
heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback